Bestuur van de

Stichting Politiek Theater

Bob van den Bos
Voorzitter

Bob van den Bos is een gepromoveerd politicoloog en voormalig lid van de Eerste Kamer, de Tweede Kamer en het Europees Parlement. Hij schreef diverse boeken en vele artikelen over politiek. Hij is oprichter van de Stichting Politiek Theater. Het Hoogste Woord is het derde toneelstuk van zijn hand. Eerder schreef hij 'Slagschaduw van het Binnenhof' en 'Het Hoge Woord' , eveneens uitgebracht door de stichting.

Frances Jaarsma
Penningmeester

Frances Jaarsma heeft gewerkt in het tourisme , de autosport en in de zorg. Zij heeft de eerste peuterspeelzaal in wassenaar opgericht. Ze is actief geweest in de plaatselijke politiek in Neerijnen en heeft functies bekleed in meerdere besturen.  Daarnaast organiseerde ze  antiekbeurzen.  Ze vindt het belangrijk om maatschappelijk en cultureel bezig te zijn.

Han Heemskerk
Bestuurslid

Han Heemskerk was  voorheen  o.a. redacteur van Het Financieele Dagblad, lid hoofdbestuur D66 en hoofd communicatie bij o.a. VMF/Stork-Werkspoor, Rabobank en Shell. Voorts was hij 15 jaar algemeen directeur van het communicatie-adviesbureau Van Sluis Publicis.

Nora Stehouwer
Bestuurslid

Nora Stehouwer vervulde verscheiden functies bij het ministerie van Justitie voordat zij ging werken bij de directie juridische zaken bij het ministerie van Buitenlandse Zaken in 1986. In 1989 trad zij toe tot de diplomatieke dienst. Zij vervulde functies in Rome/ Milaan en bij de Europese Commissie. Laatstelijk was zij Ambassadeur voor Internationale Organisaties in Nederland. Sinds 2016 bekleedt zij een aantal functies op cultureel gebied.  Nora zet zich in voor meer kennis over ‘The Hague legal capital’ en heeft een passie voor theater, opera en Italië.

Otto Thors

bestuurslid

Otto Thors is actief als adviseur, spreker, hoofdredacteur en innovator op innovatieve thema's zoals social media, participatie en dienstverlening voor de overheid
Diana van Ringelenstein