Stichting Politiek Theater

De Stichting Politiek Theater is in 2016 opgericht met als doel om inzicht te vergroten in politieke en maatschappelijke vraagstukken in de breedste zin van het woord. De stichting neemt daartoe initiatieven op het gebied van theatervoorstellingen, debatten, educatieve projecten en voorlichting.

De stichting beoogt in de komende jaren vooral activiteiten te organiseren op het snijvlak van cultuur en politiek.

Kernactiviteit van de organisatie zijn initiatieven op het gebied van theatervoorstellingen, debatten, seminars, educatieve projecten en voorlichting.  Mocht u interesse hebben in één van onze activiteiten neem dan contact met ons op.

Bestuur van de stichting

Bob van den Bos: Voorzitter
Frances jaarsma: Penningmeester
Nora Stehouwer: Bestuurslid
Han Heemskerk: Bestuurslid

Contact

Indien u interesse heeft in onze stichting kunt u via onderstaande knop een mail sturen.